Reportatge sobre ROI per a la revista digital "Madera sostenible"
La seva nova inversió en maquinària, els fa assolir l'excel·lència en prestacions acústiques, tèrmiques i de disseny.
13/01/2020
La prestigiosa marca de finestres de fusta ROI ha realitzat una important inversió en una nova línia de producció de finestres, dotant-se de la tecnologia més avantguardista de l'mercat.
La inversió s'ha realitzat per aconseguir la màxima precisió en la fabricació de les finestres de fusta, així mateix com la implantació d'una nova gamma de diferents perfils de finestra, la línia Evolution.
Presentada recentment en el certamen de Construmat , a Barcelona, amb aquesta línia de productes es millora l'ampli catàleg que ja tenia la marca ROI.
Aquesta nova col·lecció es realitza amb eines d'última generació de la prestigiosa marca alemanya LEITZ, oferint d'aquesta manera els acabats tècnics i estètics més elitistes de l'mercat actual, així com les últimes novetats tècniques, destacant entre tots ells el sistema coplanar exclusiu de ROI.
La nova línia Evolution ofereix grans novetats a la finestra, tant de disseny, combinant parts planes i corbes per millorar l'estètica del producte, com tècnicament, estudiant fins a l'últim detall per donar la millor solució en la mecanització de la finestra i aconseguir així les màximes prestacions d'estanquitat, abastant la més àmplia gamma de cristalls de mercat, fruit dels nous perfils de les finestres, de la mateixa manera que el disseny dels mateixos afavoreix l'acabat i comportament dels vernissos.
D'aquesta manera la marca ROI es posiciona en el mercat com una de les marques més punteres , en disseny, prestacions i qualitat.
Juan Ramón Fuentes director comercial de la marca afirma: "La finestra de fusta s'està implantant cada vegada més al nostre país i nosaltres com a marca reconeguda en el sector sempre hem volgut estar un pas per davant, és per això que el nostre principal objectiu és seguir liderant la revolució que està vivint el mercat de l'tancament de fusta".