Posada en marxa l'estiu passat una nova línia MIRAI de producció i mecanitzat de finestres de fusta amb altes prestacions i de gran qualitat, a les seves instal·lacions de Golmés (Lleida), ROI anuncia a Fusta Sostenible la compra d'una altra línia idèntica, que arribarà a gener, per incrementar la capacitat i flexibilitat productives de l'empresa.
Com és habitual , ROI va participar a VETECO , a l'estand d' ASOMA , l'Associació Espanyola de Fabricants de Finestres de Fusta i mixtes Fusta-Alumini, de la qual n'és membre fundador.
En un córner de l'estand d'ASOMA, ROI va atendre clients i visitants, mostrant-los dues finestres que responen a gran part de la demanda actual del mercat: Una finestra mixta amb el full ocult i una finestra de fusta, model Elit 93.3, que és la que ROI té certificada com a apta per a Passivhaus. Amb un format clàssic, idoni per al segment de la rehabilitació. Envernissada a dos colors: Blanc per dins i marró per fora.
“Fa uns anys que la finestra de fusta va guanyant mercat, i ROI està responent amb noves inversions i millores a les seves instal·lacions productives -ens explicava a VETECO Juan Ramón Fuentes, director comercial de DECO-GRUP 35-. A la nova línia MIRAI inaugurada el passat estiu se n'hi suma ara una altra més, que arribarà a la nostra fàbrica de Golmés al gener”.
ROI cerca més capacitat de producció i també agilitat. “Volem anar per davant del temps, i no per darrere, a remolc de la demanda -apunta Juan Ramón Fuentes-. Respondre immediatament les necessitats dels clients”.
ROI guanyarà el 2025 encara més flexibilitat productiva, tant per a la perfileria de fusta com per a la de la finestra mixta. “Podem produir a les noves línies totes les principals referències del nostre portfoli; també la Elit 93.3 i la Plus 70.3, presentades aquest any a Construmat , així com la finestra mixta”.
Enllaç a la notícia a la web:
https://madera-sostenible.com/destacada/roi-recibira-en-enero-una-nova-linea-para-producir-ventanas/?utm_source=mailpoet&utm_medium=email&utm_source_platform=mailpoet&utm_campaign=MS_Newsletter_4_diciembre_